Eurocash S.A.
ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki
mail: Investor.Relations@eurocash.pl
Rośniemy razem!
Strategia Grupy Eurocash na lata 2023-2025
Filar I
Hurtownia Omnichannel
Tworzymy największą platformę handlu B2B w Polsce. W tym celu integrujemy biznesy hurtowe Grupy Eurocash: Eurocash Cash&Carry, Eurocash Dystrybucja oraz Eurocash Serwis. Nasi klienci zyskują tym samym dostęp do najszerszej oferty produktów FMCG, produktów świeżych oraz wyrobów akcyzowych. Nowa organizacja hurtowa to dostęp do kilkudziesięciu tysięcy produktów w atrakcyjnych cenach w ramach jednej platformy eurocash.pl.
Przedsiębiorcy otrzymują możliwość wielokanałowego korzystania z naszej oferty hurtowej – poprzez platformę www, aplikację mobilną lub tradycyjną wizytę w stacjonarnej hurtowni. Sumujemy wszystkie zakupy niezależenie od sposobu kupowania, co przekłada się m.in. na większe rabaty i dodatkowe oferty.
Filar 2
Platforma Technologiczna
Grupa Eurocash wzmacnia konkurencyjność niezależnego handlu w oparciu o nowoczesne technologie. Dzięki temu każdy sklep będzie mógł zaoferować swoim klientom cyfrowe rozwiązania dostosowane do specyfiki każdej placówki.
W ramach drugiego filaru strategii kontynuujemy rozwój innowacyjnego, zintegrowanego systemu POS (Point of Sale) dla sklepów współpracujących z Grupą Eurocash. Ważnym elementem tego filaru jest także stworzenie programu lojalnościowego dla konsumentów, do którego zapraszamy wszystkie sieci zrzeszone w Grupie. Dzięki temu klienci sklepów będą mogli korzystać z atrakcyjnych ofert we wszystkich naszych sieciach, a przedsiębiorcy z nami współpracujący – docierać do szerszego grona klientów ze swoją ofertą. Stawiamy także na rozwijanie Frisco.pl – wiodącego marketu e-grocery w Polsce.
Filar 3
Organizator sieci franczyzowych i partnerskich
Inwestujemy w rozwój zrzeszonych z nami marek, by uczynić je maksymalnie atrakcyjnymi dla konsumentów, a co za tym idzie – także dla naszych dotychczasowych i potencjalnych franczyzobiorców i partnerów.
Naszym celem jest dalsze powiększanie sieci franczyzowych i partnerskich – nawet o kilkaset sklepów rocznie oraz zwiększenie ich konkurencyjności poprzez redukcję różnic cenowych w stosunku do dyskontów.
Napisz do nas
Investor.Relations@eurocash.pl
Strona www
www.grupaeurocash.pl
Nasz LinkedIn
@eurocash
Adres